View Single Post
Old 01-04-2005, 18:16   #8 (permalink)
$aint
holy scootertuning

$aint's Avatar

Send a message via AIM to $aint
Quote:
Originally Posted by JasperdB
volgens mij is die pijp die je als 1e model team 2000 hebt neergezet ook het 2e model maar dan met oude style demper...

de cone tussen de bocht en het middelste rechte stuk in (weet ik veel hoe je die noemt ) is bij het oude model 1 deel, en bij de nieuwe bestaat ie uit 2 delen.

edit : hier oude model team2000 :
*plaatje*

en edit 2 : ja, het nieuwe model team 2000 heeft ook een scheve flens... voor zover ik weet is de team03 de enige met een rechte flens.
Komt dat niet gewoon door het donkere plaatje dat het niet te herkennen is?
Of heb je hem zelf in je hand gehad?

Dat van de flenzen weet je zeker (allebei de Team2000 modellen hebben een scheve flens)?

Quote:
Originally Posted by TuNiNg MeMbEr
nu kunnen we ook maar beter gelijk het team 99 uit de wereld helpen want die bestaat helemaal niet.

dit hier boven is de gewoone mhr pijp en die word nog steeds gemaakt, aleen is het wel zo dat de gewoone mhr eerder uit was dan de team 2000 en drm word tie door veel mensen nog steeds als team 99 benoemd. maar het is gewoon een mhr
Dat zou idd goed kunnen, bovendien heb ik het al vaker gehoord.
Is gelijk ook een verklaring waarom je hem nu nog nieuw kunt kopen met de nieuwe ophanging + demper.

Maar, in '99 moet er toch ook een Team uitlaat geweest zijn, misschien was dat deze wel en is die daarna zegmaar "doorgeschoven" als MHR pijp?
(het is maar een suggestie)

Overigens begint het een leuke/interessante discussie te worden

Page generated in 0.03087 seconds with 8 queries