Quote:
Originally Posted by Joost@aerox
Wat bedoel je hiermee? Ben zelf in les 2 alpes geweest, en niks hiervan ervaren. Gedraag me dan ook niet als dronken toerist etc 
|
Dat is het ook mede hoor.. Nou t was dus zo.
Italie speelde tege frankijk ee belangrijke voetbal wedstrijd die week. En de hele week waren die fransen al irritant aan t doen.. Paspoorten innemen als je veel lawaai maakte 's avonds en dan moest je ze de volgende ochtend om 8 uur ophalen anders gebeurde er wat ( wat weet ik niet ) Maar toen kwam dus de wedstrijd en italie won.
Die fransen gendarmerie wist niet waar ze t zoeken moesten. Ze gingen toen zomaar zonder reden italianen oppakken, gooide ze in een busje, sloegen ze in elkaar en gooiden ze midden in de nacht aan de andere kantvan 't dorp er weer uit. Allemaal van dat soort acties.
Daarna kwam zo'n italiaan terug en klom de vlaggenmast in en trok de franse vlag eraf. En onder de paal stonden 4 man van de gendarmerie te wachten tot ie naar beneden viel. En toen dat gebeurde gingen zehelemaal los tot ie niet meer opstond.
En verder vinden die fransen snowboarders maar niets. :S
Verder hangt er bij het politie bureau nog iets moois...
1 of andere politie chef op een schilderij die met zn vuist een bureau door midden slaat en in een wolkje erboven staat in het frans: 'Ik spreek geen engels'