Wesley; ik weet nog niet helemaal zeker of ik hem daar hou, het steuntjes is ook toepasbaar voor onder de scooter, net als op de allereerste foto op mijn pagina
Johan; Dankjewel

kappen weet ik nog niet, ik denk het bovenste voorkapje. Ik heb nog wel die L&M voorkap, maar vind die zo massive, en het bovenste kapje i.c.m. radiateur lijkt me wel wat
Flow; Nee, ik weet niet of we dat nog krijgen, maar ik heb het wel is gezien, en het verschilt niet heel erg denk ik. Maar ik ben meer vormgever, en Solidworks is meer engineer (denk ik

)
Dennis; Ik heb het idee zoals een Dragster, die tussen het frame. Net als mountainbikes; een horizontale veer. Echter is dit een tikje simpel, en aangezien ik studiepunten krijg voor dit, moet het volop lijp worden natuurlijk. Ik hou wel van extreme dingen
Cobes; Dankjewel man
491/Sonic boy; Ja jou Sonic is ook niet mis

misschien kunnen we is een keer gaan praten met die toko van het technopark voor velgen afdraaien ofzo
Flipschulkes; Dankjewel, ik vind mono-armen gewoon vet en het is gelijk een stukje lager dan origineel ICE, plus dat je gelijk een kleinere velg hebt vooraan.
StreetZipSP; Ja koperen busjes, maar ze zijn al een beetje dof zoals je ziet, en ik heb totaal niet nagedacht of koper een juist materiaal is hiervoor, dus misschien ga ik nog wel even iets anders fixen (liefst alu en dan in RS24 paars anodiseren natuurlijk)
Maik; Ja dankjewel, die toeter houden we erop
Pepijn;

Misschien dat ik het spatbord nog smaller maak, i.c.m. mijn voorbandje is die echt te breed, maar dat test ik eerst wel met een gaar 2e hands spatbordje ofzo natuurlijk
Thinuz; Ja jij ook succes met jou systeem! Ik doe niet aan SBO, ben christelijk dus op zondag ga ik niet sprinten enzo.