View Single Post
Old 20-12-2007, 13:21   #354 (permalink)
BoydM
Squadra Italia

BoydM's Avatar

Quote:
Originally Posted by big-t View Post
@ boyd en andere !!

Op die UK site waar je gaat bestellen, staan heeeeeel veeeeel waxen.
van vloeibare tot vaste waxen.
Ik zie alleen meer vaste waxen. Dus is mijn vraag wat is eigenlijk beter, zo;n vaste wax ? of vloeibare wax.
Kijken naar wat er aangeboden word denk ik persoonlijk vaste waxen.
Uiteraard niet kijken naar die waxen van 200 + euro want ik snap dat die beter zijn.
Maar ik wilde ook wat bestellen als jullie dat gingen doen, en leek me leuk om iets apparts te bestellen en zat te denken aan zo'n wax.

wat raad je me aan. gaan voor een vaste wax of een vloeibare

ik weet dat als ik ze beide bestel ik het kan testen
maar advies is welkom !
Ik ben gek op een pastawax. Gewoon weg vanwege applicatie.

Als je echt een goede wax wilt welke duurzaam is zou ik kijken naar M16.

Als je een leuke carnauba variant wil voor echte leuke prijs heb ik nog wel Poorboys Natty's waxen staan. Deze zijn supermakkelijk in gebruik en geven goed resultaat.

Wil je echt een top carnauba wax hebben met een lange levensduur zou ik kijken naar Dodo Juice wax icm Lime prime. Ga ik zelf ook paar van bestellen. Is gelijk aan Swissvax en Zymol (dure waxen) alleen dan voor een betere prijs. Pete's 53 is inderdaad ook een goede alleen heeft deze niet echt een lange duurzaamheid. (echte concours wax).

Dus:

Basic: M16 (zou iedereen moeten hebben),Collinite
Stap daarboven: Natty's
Highend: Swissvax, Zymol, Souveran, Victoria, Dodo

Ik hoop dat ik het zo beetje goed kan uitleggen. Het is vooral wat je persoonlijk fijn vind werken en wat voor poetser je bent. Wil je goede bescherming en fijne glans zou ik voor M16 of natty's gaan. Ben je echte freak Dan de highend waxen.

Last edited by BoydM; 20-12-2007 at 13:32.
BoydM is offline  

Page generated in 0.03824 seconds with 8 queries