Ik zal hier even een korte toelichting op geven, gezien het aantal reacties dat er op is gekomen.
Zoals Michel het al prachtig verwoorde, ik hoef hier niet te lezen wat jij op je brood douwt, of wat voor kleur boxershort je aan hebt. Het viel me op dat onder andere Vasco dat soort onzin constant aan het posten was. Zowel Wieger als ik hebben 2 keer gevraagd dat soort ongein niet te posten. Ik heb Vasco er nu voor de 2e keer persoonlijk op aangesproken, waarna hij direct weer even tof kwam doen. Ik heb hem daarvoor een warning gegeven. Omdat hij al een aantal warnings had staan, resulteerde dat automatisch in een ban. Over 2 weken is hij weer welkom.
Ik heb nu meerdere keren de vraag gezien wat er nu nog wel mag in dit topic. Dat is eigenlijk heel simpel. Je kunt hier gewoon met elkaar praten over alles wat met de sbo-sprints te maken heeft. De echt serieuze vragen kun je kwijt in het algemene vragen topic, de minder serieuze dingen mogen in dit topic. Het moet gewoon een leuke manier zijn om elkaar als sprinters wat beter te leren kennen. Je kunt dus over veel onderwerpen praten hier.
Dat wil echter niet zeggen dat je hier een beetje de held uit kunt hangen, en 20 keer per uur hele domme posts kunt plaatsen. Zoals gezegd, dat mag je via msn doen.
Nogmaals; ik ben er helemaal niet op uit mensen warnings of bans te geven. Maar er moet wel een grens gesteld worden, en daar ging Vasco bijvoorbeeld overheen.
Ik hoop dat dit topic gewoon een manier is om op een leuke, vrijblijvende manier te praten over de sprints en alles daaromheen.
Ik wil hier ook niet in dit topic over verder discussieren. Mocht iemand vragen hebben, kan dat uiteraard via pm.
Nu weer verder over de sprints