Zowww, tijdje geen update geweest, terwijl er eigenlijk toch nog best wat is uitgevoerd ondanks alle "feest" dagen.
Motorisch heb ik van krosje van het forum hier polini 17-40 vertanding over kunnen nemen waarmee ik op een rf van 8,76 kom. (met de malossi's 8,2). Enige nadeel is dat ik dan primair standaard moet houden en die dus schuine tanden hebben, dus iets meer weerstand. In eerste instantie zal er dus met de malossi vertanding gereden worden, vind ik het onderin niet hard genoeg beuken, gaan de polini's erin.
Ook heb ik een gloednieuwe overrange set aangeschaft aangezien dat nog wel eens wil schelen in vermogen en lijn. Heb ik verder geen foto's van aangezien jullie allemaal wel weten hoe dat eruit ziet
Buiten deze onzin heb ik ook nog eens me spulletjes terug van electrocoat na 4 weekjes

. Duurt fftjes maar dan heb je ook wat. Direct aan de slag gegaan, en toen zag de garage er op een gegeven moment zo uit
een aardige teringzooi dus. Vervolgens hangt je paps dit soort briefjes op
oftewel ruim je *****zooi op anders flikker ik het weg

de mensen die vaker in mijn garage komen herkennen het briefje wel

Maargoed ontopic, het frampje, velgies en me remklahw
"helmbak" aangepast, met daarin beunvriend jan.
close up fournales
Vers gecoate velgen met verse bandjes en braking schijfje
remklauw.
De achterkap waar ik inmiddels aan begonnen ben met schuren, blijft een hoerenwerkje
Duzzzz dat was hem weer. Het blokje ligt voorlopig nog ff uitelkaar omdat eerst een aantal dingen op een ander blok worden getest. Tussen nu en een maand zal het blok wel klaar zijn voor de bank. Ook moet ik nog een hele hoop rommel aanschaffen zoals remblokken/zuigers, gaskabeltje, nieuw temptellertje etc.
joewwwww