Quote:
Originally Posted by Addicted
Dit word wennen! 
verder vind ik het ook erg jammer dat de projecten zelfs onder de engelse projecten staan?
ik zat meteen verkeerd!
persoonlijk zou ik ook het sprint/race en project gedeelte verder naar boven gooien omdat hier het scooter gebeuren uiteindlijk toch een beetje om draait
deze mensen zullen waarschijnlijk ook de meeste tijd op het forum rondbrengen?
maar iig, Keep up the good work!
|
Projecten iets hoger gezet. Tevens zal men over een tijdje kunnen aangeven of men zelf in HOF wil, om de drempel wat lager te maken.
Quote:
Originally Posted by BartB.
ik snap wel dat dit forum uiteindelijk om scooters draait, maar kan het GC deel niet weer vrolijk bovenaan ?
dat is waar het om gaat 
|

Zie de post van Robert, denk de meest mooie oplossing?
Quote:
Originally Posted by HenriH
Het lijkt wel marketingstrategie.. De meest gelezen subfora onderaan plaatsen zo dat iedereen eerst de rest gaat bekijken en daarna pas GC.
|
Het idee is je meer in een nieuwe gebruiker te verplaatsen, en te kijken waarvoor je op het forum komt. Hopelijk is dat om je probleem op te lossen, of over tuning van 2 takt te praten. Hier proberen we met de nieuwe indeling wat meer nadruk op te leggen dat we een scooterforum zijn, geen GC of meeting forum.
Quote:
Originally Posted by Renzoke
ik vond de oude indeling beter maar dat is waarschijnlijk puur omdat je het al die jaren zo gewoon bent. Wat volgens mij wel een nadeel word is waar je nu eigenlijk wat moet gaan posten van onderwerpen want dat word volgens mij een soep tot en met!
Ik wens jullie er veel succes mee en messchien eens een ander kleurtje jaaa... das meteen ook leuk meegenomen!
|
Kleurtje, eerst eens een nieuw logo, dus als iemand zich geroepen voelt en wat moois fixed, krijgt ie premium en ze logo wordt gebruikt
Quote:
Originally Posted by Xander
Beter dat GC onderaan staat. Het forum leek meer op een GC dan scooterforum. 
|