View Single Post
Old 03-03-2008, 00:57   #53 (permalink)
Pronk
Fred Motoren Crew!

Pronk's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jasper V View Post
Robert, ik snap je frustratie, maar je kunt gewoon geen onderdelen verplicht stellen in het reglement die niet nieuw leverbaar zijn.
Japser...het is Robbert

Ik weet dat je daar een goed punt hebt, maar een half jaar geleden riep men ook al dat ze niet te krijgen waren terwijl er hier in zoetermeer bij een scooterzaak een r1200 in de vitrine hing. Ik weet zeker dat er nog veel meer scootershops zo'n ding hebben hangen, zoals ik al zei, als je een beetje moeite doet kan je er echt wel aan komen.

Daarnaast is het gewoon vervelend dat er dan met een uitlaat gereden moet worden waarvan de nieuwste versie maar liefst +400e kost bij een van de goedkoopste internetshops. Als er met DPR pijpjes mag worden gereden is het een ander verhaal, maar dan krijg je natuurlijk weer het probleem dat er geen vaste uitlaat meer is. Eventueel kan de SBO natuurlijk 20 DPR R1400 replica laten maken en die verkopen aan de rijders, maarja...daar is het nu een beetje laat voor!

Ik snap daarom de keus van de SBO ook wel, alleen vraag ik mij af of deze regel er ook zou komen als er niet zo was gemiept op het forum. Maargoed...misschien is dit allemaal voor nix, en zijn ze strax leverbaar, je weet het niet. Het is voor mij een nadeel en hoe egoistisch dat ook is, je probeert dan gewoon iemand de schuld te geven (nogmaals, niet de SBO in dit geval)

SBO Stage6 klasse #28

Racing is everything!

!Fred Motoren Racing Team!
Pronk is offline  

Page generated in 0.03249 seconds with 8 queries