Quote:
Originally Posted by Axon
omdat kenny zei dat de pakken groter uitvallen , mag je voor mij maatje 52 opzijhouden.
is het mogelijk van te betalen op de 1ste race ???
|
als er dan (nog) een pak is wel. anders zul je toch moeten zorgen dat wij het geld voor die tijd binnen hebben.
Quote:
Originally Posted by Paulus
Is er nu eigenlijk een datum gesteld tot wanneer Scooter Attack heeft om die uitlaten te leveren. (en dan bedoel ik letterlijk in nederland)
Want zeggen dat ze er aan komen kan ik ook maar dan ze zijn er nog niet.
Zoals ook al eerder vermeld, ik wil er nog wel mee testen voor de wedstrijd en dan bedoel ik niet de dag ervoor.
Kan me herrinneren dat de pakken ook niet nederland in mochten om een kleine papiere kwestie wat uiteindelijk nog best lang geduurt heeft.
|
volgende week vrijdag uiterlijk. als ze er dan toch niet zijn, kan iedereen die geen pijp heeft, dat weekend een yasuni eronder bouwen en komen trainen 19 maart op lelystad bv.
Quote:
Originally Posted by Aerox-Evo70
keuring was gedaan in april-2006, voor het race seizoen van 2006.
dus die is nu niet meer geldig, ook al zijn er nog geen 2 kalender jaren voorbij.
zal het zsm in orde maken, heeft het nu om nu alvast de rest van de papieren op te sturen ?
|
nee, dat kost je een extra postzegel en het maakt verder geen verschil. we kunnen de licentie niet eerder aanvragen als dat het papierwerk compleet is.