Quote:
Originally Posted by Sander
Paul....
De 14mm komt uit een discussie een tijd geleden.. toen werd er gezegd dat de SBO grotendeels het ISC-reglement zou overnemen. In het ISC-reglement is de 14mm regel wel van toepassing. De gaten in mijn voorkap zijn wat dat betreft reglementair voor de ISC... maar wie de neuk gaat er nu nog ISC-rijden 
|
wordt erg lastig met een stage6 scooter

tis wel jammer dat de isc zo terug is gelopen. ik ben er altijd met veel plezier heen gegaan. het was altijd spannend ook al wist je dat er 99% zeker een italiaan zou gaan winnen. ik geloof alleen wel dat wij dit jaar deels schuldig zijn aan het niet doorgaan van isc spa. het 24 uurs weekend van ons is het weekend waarop normaal de isc gehouden wordt. mja er was niks anders meer vrij en wij waren eerder met reserveren. 2009 nieuwe ronde nieuwe kansen of malossi belgie moet het op een andere plek gaan doen, dat kan natuurlijk ook nog altijd. er liggen nog 2 mooie banen in belgie mariembourg en genk alleen zijn die voor ons niet te betalen. wij vinden +5000 euro per dag nog iets teveel en we mogen er niet rijden tot hier toe.