View Single Post
Old 19-04-2008, 20:51   #69 (permalink)
Jan #25
Registered User

Jan #25's Avatar

Ik had een vraag.

Één week voor meeting Meppel stond ik ingeschreven in Scooter70, toen was nogsteeds de regel dat er alleen gaten bij de radiateur werden goedgekeurd.

Ik zouw met deze regel niet goedgekeurd worden, daarom vroeg ik voor overschrijving naar ScooterSpecial....Ik heb een mail naar de MON gestuurd en een Kopie er van naar SBO dus.

Als ik dan 10 euro zouw overmaken zouw ik overgeschreven worden.
2 dagen later veranderde de regel weer terug naar de 25% regel. Toen heb ik dus geen 10 euro overgemaakt omdat ik toch goedgekeurd werd in Scooter70.

Ik heb toen maar voor de duidelijkheid een mail weer naar SBO gestuurd, met daarin dat de overschrijving overbodig was geworden.

Ik ging er dus vanuit dat ik nog altijd in Scooter70 stond ingeschreven.
Totdat ik bij Meppel erachter kwam dat op mijn pasje dus alsnog ScooterSpecial staat.

Ik wist toen niet goed wat ik moest doen...daarom vraag ik het nu hier...want ik vind het nu ook wel jammer aangezien mijn scooter gewoon Scooter70 waardig was en ik heb dus op Meppel een 7,8 gereden maar daar heb ik in ScooterSpecial natuurlijk geen punten voor gekregen, en in Scooter70 zouw ik ongeveer 9 punten hebben gekregen.

Dit vind ik erg jammer, maar mijn vraag was dus of hier nog iets aan veranderd kan worden..Ik wil zoiezo overgeschreven worden naar Scooter70, maar ik krijg nu natuurlijk geen punten van Meppel of hoe zit dat? graag nader uitleg

MVG

Jan #25 is offline  

Page generated in 0.02819 seconds with 8 queries