- Zijn er SBO rijders voor het afschaffen van de rollerbank ? Zoja, met welke alternatieve controles en hoe ?
neen
- Is een rollerbank volgens jullie de juiste manier van controleren ? Indien niet, licht even toe.
neen ik ben daar zowieoz al niet aan, dat zijn geijkte machines, en iedere mens makt fouten, dus zeker bij een rollerbank, een flitspaal daarentegen ..
- Indien er geen rollerbank was geweest, maar wel strenge controles op helm/papieren/snelheid, hadden jullie dan gaan sprinten/racen of op straat blijven rijden ?
dan had ik mij gewoon aan de snelheid en regels gehouden
- Waarom zijn jullie gaan sprinten/racen ? Omwille van (strenge) controles of ook andere redenen ?
Ik ben herhaaldelijke keren door de politie betrapt geweest op het te snel rijden, en mijn vader zat al in de racewereld
- Wat vinden jullie van opvoeren op straat en de veiligheidsrisico's / overlast ?
Er zijn regels gemaakt daarvoor, en iedereen moet zich daar aan houden
.. en tenslotte: Zouden jullie met extreme setups op de straat gaan rijden indien er geen controles waren of het gewoon bij simpel wat opvoeren houden ?
jazeker, maar wel houden aan de maximum aangeven snelheden op de openbare baan, geef ze een nummerplaat ook, zodat ze kunnen geflitst worden
zo mijn bijdrag