Zo, ook eindelijk weer thuis (uitladen,bus wegbrengen etc). Vandaag ging erg lekker, had wel hoge verwachtingen omdat het echt een stuurbaantje is, maar had absoluut niet verwacht dat ik de pole zou hebben en beide manches 1e zou eindigen!
De 1e manche had ik wel een beetje mixed feelings, ik ging dan wel als eerste over de finish, maar teammaat Jacky viel in de laatse ronde omdat hij tegen mijn achterwiel aan kwam. Hoop ook niet dat timmy zijn reactie op mij gedoelt is aangezien Mol maar een grapje maakte. Jacky eraf rijden is wel het laatste wat ik zou willen, het was gewoon bad luck, ik kon maar een kant op om de achterblijvers voorbij te kunnen, en helaas koos Jack die kant om mij in te halen...baal er nogsteeds van

Gelukkig heb ik vanaf de kant alleen maar reacties gekregen in de zin van "je kon er niets aan doen pronk"...hoop dat dat idd het geval was...
Voor spa moet ik hard aan de bak, het vermogen in de scooter is goed, alleen is het na 5 rondes gewoon weg omdat ik dan 1000 toeren kwijt ben. Eens kijken waar dat hem in zit, ik ga iig een hele hoop proberen! Op spa moet ik gewoon goed presteren om kans te blijven maken op het kampioenschap
Thanx to the boerenschuur-crew voor alle ondersteuning & gezelligheid en voor de support vanuit Zoetermeer