View Single Post
Old 02-06-2008, 11:22   #109 (permalink)
wheely_king
Bartjuh #54

wheely_king's Avatar

Was wel een geslaagd dagje ja,

Zal ik ook maar een verslagje doen (want het was een bizare dag)

Vorige week erachter gekomen dat er wat technische problemen waren ontstaan in lelystad die niet op tijd gemaakt konden worden. Gelukkig voor mij had kon ik wat spullen van de trainingsscooter overzetten en kon ik toch gaan rijden op veldhoven (wel met iets minder vermogen maarja)

training:
ging lekker, wel wat verkeer dus echt snel ging ik nog niet voor mijn gevoel. Toch een 4e tijd!! jeuj

kwalificatie:
voor mijn gevoel kon ik een hoge 48 rijden omdat ik zonder moeite 49.3 reedt. Dus ik de bandjes wat op temperatuur gereden en ik wou in de 5e ronden aanzetten voor een snelle tijd maar toen brak helaas meteen de gaskabel. Flink over de zeik omdat ik dacht dat ik nu ergens achterin zou moeten starten. Bleek ik toch nog in het 4e rondje een 6e tijd te hebben, niet super maar goed genoeg.

race 1:
snelle start helaas meteen in botsing met wilco die meteen naar binnen kwam, gelukkig bleven we allebij zitten en het tempo was meteen super hoog. Ik kon een heel eind voor wilco blijven totdat ik doorhad dat wilco echt te snel voor mij was, liet wilco langs zij komen in de hoop dat ik met hem naar caine kon rijden. Dat lukte 2 rondes totdat wilco op zijn plaat ging. Toen ben ik zelf naar caine gereden maar kon hem heel de race nergens inhalen op een nette manier dus ik nam genoegen met p5.

race 2:
kon het tempo meteen volgen en zat goed in de kopgroep totdat de scooter begon in te kakken en geen toeren meer draaide. Toen ben ik maar rustig aan mijn rondjes gaan doen. Was een saaie race zonder gevechten. Bleek wel dat ik op p4 reedt.

Algemeen 3e geworden, ben er super blij mee alleen zal ik (en de scooter) toch nog iets harder moeten gaan om wat meer voorin mee te strijden.

Page generated in 0.03555 seconds with 8 queries