Quote:
Originally Posted by project phantom
Hallo beste Kenny
Zoals het nu gaat op sbo (scooter70)
Volgend jaar gaan er veel regels veranderen of blijft dit toch wel het zelfde?
Aangezien er veel gezeik over was velgen afdraaien gaten boren ect... toch gaat het na mij idee gewoon goed,ik vroeg het me af aangezien ikvolgend jaar de zelfde klasse wil rijden.
Ik denk dat je er misschien nog geen andwoord op kan geven? maar je mening wilikwel graag horen zoals je vind zoals het nu gaat?
Groeten Delano
|
eind juli komt het concept reglement 2009 online. tot dan doen wij nog geen uitspraken, om verwarring te voorkomen. er gaan net als ieder jaar een aantal dingen veranderen. ik kan al wel 2 dingen opnoemen die volgend jaar veranderen.
1
in de superspecial moet iedere rijder een race/pocketbike of een motorpak aanhebben. het hoeft niet van leer te zijn, maar het moet dan wel kleding zijn die gemaakt is tegen doorschuren, allen met volledige protectie uiteraard.
2 elke rijder of team moet volgend jaar een brandblusser bij de tent en/of scooter hebben staan. ik heb zo is rondgekeken en de prijzen beginnen bij 30 euro tot 120. bij de meeste bouwmarkten heb je ze al voor 30 euro of soms nog minder in de aanbieding. we krijgen steeds meer vragen van de brandweer hierover, en in sommige gemeenten wordt het verplicht volgend jaar.
de rest komt eind juli online zoals eerder vermeld.