|
geen korting unitedconsumers
Helaas blijkt het dat de tankkaart van Unitedconsumers voor mij geen voordeel oplevert, en blijkbaar ook niet voor andere bezoekers van deze site.
6 cent is inderdaad op de GLA. Helaas vermeld de banner van Unitedconsumers dit niet in hun banner, en mag van de Reclame Code Commissie ook niet meer getoond worden als hier geen asteriks met bijbehorende tekst bij staat, dat deze korting wordt gegeven over de GLA, en niet over de pompprijs.
Gelukkig heb ik een kortingspas waarmee ik bij ieder tankstation kan tanken die een pinautomaat heeft. Zelfs bij de witte pompen.
Korting die ik krijg is gegarandeerd 4 eurocent per liter.
Het enige jemmere eraan is dat deze pas een borg heeft van 100 euro, maar die krijg je retoer als je je pas terug inleverd. Voordeel is wel dat ik bij de goedkoopste kan tanken, en niet vast zit aan 1 van de 500 stations van Unitedconsumers die gewoon de adviesprijs rekent.
Deze pas is dus wel gratis, terwijl Unitedconsumers adverteerd met een GRATIS pas die 5 euro kost? (Ook deze bewering mag Unitedconsumers niet meer doen zonder asterix dat deze kosten eraan verbonden zitten.
|