View Single Post
Old 19-07-2008, 19:36   #848 (permalink)
BojT
Banned

Quote:
Originally Posted by Wesley S. View Post
Maar ik heb maar maximaal 10 sec. om een brute foto te schieten.
Als iemand aan het burnen is dan ken ik moeilijk een sluitertijd hebben van 3 sec.

Want dan is het al weer voorbij of de foto is bewogen..
1/10 is een tiende van een seconde. Geen 3 seconden dus en dus ook kort genoeg om ook bewegende objecten vast te leggen. Probeer het maar. Gewoon een beetje prutsen en je komt er vanzelf achter.

Quote:
Originally Posted by youri zoon View Post
hey boijt,

Ik vindt het alleen raar dat je met nikon en canon schiet ?
al moet ik zeggen dat die d80 erg lekker schiet ( ook makelijk mooie foto,s maken)!

ik ben wle benieuwd , waarom je en nikon en canon hebt.
en niet bevoordbeeld voor een d200 of d300 of 40d of 5d kiest ? (prijs kaartje uitsgelsoten aangezien je toch 2 body,s hebt zou je op zelfde ongveer uit komen denks)

Schiet zelf met 40d ,maar me broer heeft d80; dus vandaar ben ik wel benieuwd naar je standpunt om met 2 camera,s te werken en ook emt lenzen etc.

Greets,

youri
Ik kon via mijn werk voor een heel interessante prijs een 400D kopen. Was echt een prijs waarvoor ik het eigenlijk niet kon laten liggen.

D300, D5 etc zijn allemaal leuke camera's maar toch nog erg prijzig.

En waarom 2 body's? ... Er is niets onhandiger dan niet de juiste lens hebben voor het moment. Als ik tijdens een sprint bijvoorbeeld op lange afstand iets moet schieten dan staat mijn 400D er met tele zoom lens. Is er kort daarna een val partij of wat dan ook wat ik niet kan redden met 70mm, heb ik de D80 met 18-70 lens bij de hand.

Op die manier zul je niet veel spontane momenten missen.
BojT is offline  

Page generated in 0.09421 seconds with 8 queries