![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Pitbikes Pitbike en mini supermotard tuning en algemene vragen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Pitbike Privateer
|
+10PK Klasse; wat zijn mogelijkheden?
Yo.
Om dit forum effe weer wat leven in te blazen; WAT zijn de opties voor de nieuwe 150cc Max-regel? (De bedenkers mogen ook antwoorden want veel keus is er niet....) En wat ga JIJ doen? (als dat nog geheim is horen we het ZEKER graag en beloven dat het onder ons blijft....) Ik heb 2 opties bedacht; -mijn huidige 120cc voorzien van een grotere cilinder/zuiger maar dat vereist weer freeswerk aan mijn cilinderkop om de verbrandingsruimte groter te maken. -nieuw blok kopen maar dat is dan weer een standaard ding en vereist weer veel werk/geld om er echt gang in te krijgen. ![]() Gelukkig hebben we nog bijna een half jaar ..... ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Pitbike Privateer
|
Inmiddels 3 maanden later; duurde effe voordat ik alle replys in dit topic gelezen had...
Heb er maar vanaf gezien mijn Lifan Monster blokje van 120cc naar 141cc te brengen; schijnt de krukas toch niet echt tegen te kunnen op de lange duur. Daarom; nieuw blok. Gisteren er onder gehangen; 3x trappen ; lopennnnnnnn Inrijden, dan er weer onderuit, bijwerken en spulletjes die vanuit alle windstreken onderweg zijn monteren. Blijft; mijn Alu ThumpstarPro frame met MonsterMoto voor en achterkant en een coureur die niet lichter en zeker niet jonger geworden is tijdens deze winterperiode. Maaarrrrrrrrr... heb er weer zin in. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
Foto's!!! Ook van de opbouw van het blokje enz. Ik vind 4takt ook nog altijd wel erg fasinerend.__________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|