![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Pitbikes Pitbike en mini supermotard tuning en algemene vragen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Pino 4 shizzurrr
|
29&30 maart spa belgisch kampioenschap
beste 4 takt brommer crossers..
![]() Omdat ik zag dat er interesse was om te rijden a.s zaterdag op spa bij het bk Heb ik contact gehad met katrien van de organisatie daar. ivm inschrijving etc etc er is de mogelijkheid zaterdag heel de dag te trainen en volgend daar op een endurance te rijden kwa reglement moet je sbo reglement aan houden.. maar er zijn wat dingen dingen anders er moet moes (olie obsorberend) op je skitplate geplakt worden. die moes hebben ze daar ter plekken.. er staat ook noh iets over teflon bussen en strippen.. je moet hem grotendeels in orde hebben.. krijg je het niet voor elkaar zien ze het voor 1 keer door de vingers kosten 40 euro voor de zaterdag en 50 euro voor de zondag de site..: www.pocketbike.be quote even de lijst met namen..als je mee wilt vermeld je startnummer en het aantal cc.. 1. robin vermeulen 119cc pitpro 2. 3. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
( endurance) 16u00 – 16u30 is het chrono+training en van 17u30-19u00 is de race verder is het ook de gehele zaterdag trainen volgens mij ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Super Pitbiker
|
Quote:
van 9 tot 16 inderdaad je vindt het programma op www.pocketbike.be van 9tot 16 u vrij trainen in groepjes van 16tot163.30 gaat de chrono voor endurance van 16.30 tot 17 opnieuw trainen voor de mensen die geen endurance rijden , die mensen die het wel rijden worden verplicht naar een briefing geropen van 17.30 tot 19 knallen |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|