![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Pitbikes Pitbike en mini supermotard tuning en algemene vragen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#4 (permalink) | |
|
Pitbike Privateer
|
Quote:
Een TT91GP kan echt niet tippen aan een echte regenband op een zeiknatte baan. Dat heb ik afgelopen wedstrijd in Lelystad wel gezien. Was pas mijn 2e wedstrijd maar op de zeiknatte baan reed ik gasten op 91-ers die ik normaal amper kan volgen ZO voorbij met mijn Sava-regenbanden. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Pitbike Privateer
|
Quote:
Kill-switch maakte sluiting, remember..... 'k Zie je morgen in Veldhoven. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
A: TT91's zijn beter dan de 92's... B: Half natte baan = Ml50's C: KLETSnatte baan = Sava's of heidenau's (nicky SIX) D: opdrogende baan: TT91's. (indien er een droog spoor is, heb je zeker 100% voordeel) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
AFCA !!
|
zeiknatte baan : sava's!! is de baan aan het opdrogen pleur ik er gewoon dunloppies onder.. sava slijt anders echt onder je reet vandaan..
droge baan : dunloppies , heb tot nu toe alleen met de tt91 gereden.. tt92 nog niet aan begonnen.. ml50 nooit mee gesjeesd! __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Nu ook een GC slet..
|
Quote:
gvd zeg, dat je er uberhaupt nog op ingaat. vind je wel liev hoor__________________ |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
TKTuning? PM!
|
Quote:
Gelukkig heb ik veel vriendjes ![]() @Dennis: ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Pitbike Cowboy
|
dunlop voor droge baan is gewoon goed.
op de natte baan zijn ze ook wel goed maar op de super soft sava bandjes gaat het net ietsje pietsje beter denk ik, ze slijten niet voor niks als een gek op een droge baan. Over dunlops gesproken ik denk dat het regenband verhaal ook wel een heeeeel klein beetje tussen de oren zit. maargoed als het zondag regent kan ik het zelf ondervinden of het verschil bied. In L'stad gingen er een paar met sava's eronder met de knie aan de grond met de dunlop's durf/red ik het niet in de regen. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|