![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Pitbikes Pitbike en mini supermotard tuning en algemene vragen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Goede keuze?
Goedenavond,
Ten eerste wil ik even vragen: Post ik het wel in het goede gedeelte ? ![]() Maar ik zit naar een pitbike te kijken om gewoon mee te rijden over de straat (lees: openbare weg). Het is gewoon meer voor de lol dan voor de race rij. Gewoon dat ik af en toe dat ding kan pakken en gewoon even kan uit leven ![]() Nu ben ik door flow (van het forum) bij deze gekomen, omdat hij hem zelf ook heeft: http://wmonderneming.nl/wmracing/ind...cd220767f67f26 Dat 125cc vind ik ook wel leuk, zodat het wel een beetje power heeft zeg maar ![]() Maar is het een beetje goede keuze, hij zegt dat hij er erg tevreden mee is voor "plezier" gebruik. Maar ik heb zeg maar een budget van €450/€500, die €50 maak ik me dan even niet druk om als dit een goede pitbike is ![]() Hopelijk kunnen jullie me opweg helpen, Wesley. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb zelf dus een orion 29 (125 cc) weeg zelf 80 kilo.
Toch heb ik nu toch al vele dagen en uren plezier van raggen op deze pit en frame en voorpoten zijn geen enkel probleem Vaak genoeg een landing gemist en goeie zere polsen gehad of met me helm op het stuur gezeten en alles is nog steeds recht ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Afgestudeerd :D
|
Das het oudere model orion in je link en niet veel soeps. De nieuwe orions zijn al een stuk beter en prima om een beetje op te spelen. Hier staat nog een leuke 2e hands met goede fastace vering: http://www.pitbike.nl/forum/index.php?showtopic=971
hier nog een goed topic over orions(met replies van de orion importeur) http://www.pitbike.nl/forum/index.php?showtopic=563 __________________ Last edited by NeoGeniX; 27-01-2008 at 23:53. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Registered User
|
orion is geen slecht merk (anders zou het niet op de markt komen neem ik aan) maar er zijn wel veel merken dat beter zijn qua kwaliteit ed maar dat merk je dan ook aan de prijs
dit is geen precies antwoord dat weet ik, maar ik ga ook geen merken afbreken mvg Cé (rij zelf nu met thumpstar en ook al meerdere keren met masai gereden ook een wereld van verschil hoor) |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Pomp die shit !
|
Orion is gewoon goed
Als jij echte races gaat doen e ngaat springen, dan is het niet geschikt maar om gewoon op straat te blazen , en als er een motoragent achter je aan komt gewoon over het gras gaanIk ga hem zelf ook halen, en er 's avonds mee blazen __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Registered User
|
het geen dat je zeker moet doen is iets aan het geluid van die orion
hier in de buurt rijd er ook zo iem altijd graaf doen en veel lawaai bij hebben (boete is niet echt licht denk ik(als je gepakt word é) geen papieren , geen rijbewijs wss vr moto ,lichten ,........) ik zou hem zo stil mogelijk houden om zo weinig mogelijk mensen tegen je op te zetten zodat je niet verlinkt word (al voorgehad met men nitro geluk gehad en me eruit kunnen praten)mvg Cé |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Pomp die shit !
|
Quote:
die uitlaten maken zkr 110 decibel + 125cc als je 16 ben niet toegestaan geen lichten enzo, dus zal nooit lukke __________________ |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Super Pitbiker
|
(1) jij moet vast een kenner zijn
(2) hoop ik toch dat er veel van dat blaas gedoe in huis komt op zich kan je al niet veel hebben voor 450€, dat zijn zoals wji noemen de brol klasses, orion staat er ook om bekend om zijn "kwaliteit", de ene kan een goeie orion kopen waar ie geen problemen heeft, de andere zal het ene na het andere probleem kennen. wil je nu echt gaan baseren op SM gebruik of off road dan stel ik toch wel voor om in een hogere prijsklasse te gaan zoeken , metname +1500€ merken die je zeker wel kunt betrouwen : motovert monstermoto pitpro pitsterpro bbr rsr bidalot |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|