![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Pitbikes Pitbike en mini supermotard tuning en algemene vragen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Pitbike Vraagje.
Hallo,
Ik had een vraagje, ik wil graag een pitbike kopen om hier in de buurt beetje te crossen, en over straat te vlammen. Nu zie ik op marktplaats allemaal van die chinese dingetjes die nieuw worden aangeboden voor rond de 400€.. Is dit nou aan te raden of wat kunnen jullie me aanraden? Ik ga geen 2meter hoge sprongen maken, gewoon beetje over straat vlammen maar ik wil gewoon neit dat het te snel kapot gaat.. Wat kunnen de kenners (jullie ) me aanraden?Grtz, Remon |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) | |
|
Pitbike Privateer
|
Quote:
Vwb die prijs; you get what you pay for. Verwacht er niet teveel van dan valt het niet tegen. Als je er mee gaat crossen in blubber en water zal je ketting rekken als een elastiek en je tandwielen snel tandeloos zijn. Ook je achtervorkbussen zullen er snel uitliggen. Rijd je er alleen wat (normaal) mee op zandpaadjes en op straat dan zal dat wel meevallen. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Kan iemand dit bevestigen? En ben je een dealer? Heb jij dan een site.. En als ze echt van ''goede'' kwaliteit zijn, ben ik misschien wel geinteresseerd. Want ik wil namelijk volgend jaar beginnen in de pitbikes! |
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Pia NRG SD LC
|
Quote:
ja ik ben er dealer van; check deze site voor de pitbikes de 125cc's staan er nog niet op, die zijn zonder oliekoeler en komen slechts 550euro. http://shop.kapaza.be/funbikesgenk/ __________________ |
|
|
|
|
|
|
#14 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
Pia NRG SD LC
|
Quote:
ik weet dat de andere pitbikes die ik verkoop beter zijn. Dat zie je ook qua afwerking en remmen. Voor de rest, voeg mij ff toe op msn (geoffrey.bollen@pandora.be) anders blijven we hier praten ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|