![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
andere flens @ S6 pro?
Hee,
Ik heb nu een polini evo AC op me zip. Maar de flens van me S6 pro sluit daar dus voor geen meter op aan. Iemand enig idee of ik deze kan verwisselen met de flens van een C16 of C20 oid? Of past me uitlaat dan weer niet? Alvast bedankt; Gr, Brian |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
voor gereedschap pm
|
of je past je uitlaat poort van je cilinder aan zodat hij konisch aan sluit
wat bij mijn ooit was dat het niet pasten komt om dat evo manstom enz een vlakke uitlaat poort hebben kijk maar bij je org cilinder dan zit er wel een rand in voor je uitlaat __________________ |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
mja , de uitlaat sluit ook niet echt bij de cilinder aan als je begrijpt wat ik bedoel , ik zou gewoon een uitlaat halen die er ook wat meer bij past..
geen enkele uitlaat past overigens exact op een evo poort , maar daar zijn wel flensen voor voor sommige types uitlaten. __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|