![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Youp Lotgerink
|
Dip
Ey
![]() Zodra ik stil sta en gas geef pruttelt die een klein beetje maar hij trekt netjes door naar de top. Maar zodra ik vol gas heb gereden en langsamer ga rijden, dus bij ongeveer 30 km/h, dan blijft die hangen bij een onwijs laag toerental zodra ik gas geef, hij verandert niks. En hij trekt niet door dus ik blijf zachtjes rijden. Maar zodra ik vol gas het gas weer 'herpak' trekt die wel weer door. Dus hij pakt um wel meteen. Weet iemand de oplossing? Ik dacht zelf aan de luchtschroef afstellen en de stationairsschroef? Setup: Cilinder: Std Uitlaat: Gianelli Shot Vario: P1 Koppeling: Delta Clutch Carb: 12mm Gurtner Rollers: 4.3G Drukveer: Malossi Wit Trekveertjes: Malossi Geel Sproeier: 76 Ik hoor het graag ![]() Last edited by Lodewijk; 08-02-2010 at 21:04. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|