![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#35 (permalink) | |
|
holy scootertuning
|
Quote:
Als iemand dan een 100% zekere Team 2003 kan bezorgen wil ik ze wel ff naast elkaar leggen en foto's maken ![]() Het lijkt me overigens niet meer dan logisch dat bij de compleet nieuwe 2004 cilinder ook een nieuwe uitlaat hoort? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
SBO Crew
|
De 2004 pijp is gemaakt op de 2004 cil met 7 spoelers, en ja deze is zodoende ook anders dan de 2003 pijp.
De exacte verschillen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik een 2004 pijp heb, waar ik foto's van kan maken indien gewenst. Kan ook wel ff wat dingen meten? Misschien dat de verschillen dan beter duidelijk worden? __________________ |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
tja...
|
Quote:
en kijk evt naar de product nummers of ze verschillen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Who needs NOS ?
|
Quote:
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | |
|
Who needs NOS ?
|
Quote:
Omgedraaid is logischer, langere pijp, hogere timing zodat de complete setup op hetzelfde toerental topvermogen blijft geven... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
holy scootertuning
|
Ik meet de 2004 wel op, als iemand anders dan een 2003 (en eventueel de overige modellen) op zou kunnen meten?
Overigens lijkt mij de conclusie dat het hele 2004 pakket standaard iets minder toeren wil draaien geen verkeerde, ook gezien het grotere spoeler- (boost) oppervlak (dit op het oog). __________________ |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
Danoontje Power :P
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
holy scootertuning
|
Zo, topic sticked, was ik bijna vergeten
![]() Ik ben iig nog op zoek naar de totale lengte van de Team pijpen tot 2004, dus als iemand de mogelijkheid heeft dat even te meten zou dat heel fijn zijn ![]() Heeft iemand hier verder nog iets aan toe te voegen? __________________ |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) | ||
|
SBO Crew
|
Quote:
Geen twijfel mogelijk ![]() Quote:
![]() Mijne: __________________ |