![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#49 (permalink) |
|
steets siks weesing
|
Ohw dan wacht ik wel tot die hierboven is afgegoten en hoop dat ik die in mn bezit krijg
![]() Nee, ze lagen zeker een jaar terug al op een custom show bij een st6 stand in de vitrine, dus k dacht dat ze nu toch wel in omloop zouden zijn want was erg benieuwd naar wat deze jongens presteren ![]() __________________ |
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
Volgend jaar dus gelijk in de open70 knallen? Als van S6 is kut, dus dan wil je ook vast en zeker niet in zo'n (gesponsord)pak zitten? (heb het vandaag nog getest). Tevens ooit van het spreekwoord "wat een boer niet kent, vreet hij niet" gehoord? Ik denk dat je pas echt goed kan oordelen indien je de veren in handen hebt gehad en ermee gereden hebt.. (just my 2 cents....) Indien iemand intresse heeft?? Hier wat foto's van de Stage6 achterveer, (kijk eens naar de borgmogelijkheid van het "vastzetten" van je stelschroeven? Heb ik bij nog geen enkele andere scooterveer kunnen bemerken?) Tot nu toe zijn alle rijders die ermee hebben mogen rijden enthousiast...(Dat is wat ik gehoord heb). __________________ |
|
|
|
|
|
#59 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Heiko..geloof mij. Ik heb gister met de achterveer van stage6 gereden, en qua robuustheid/stevigheid is een rs24/10 er een sateprikkertje bij. Echt een heerlijke achterveer...en dan te bedenken dat ik alleen nog maar met de basisafstelling heb gereden. __________________ Last edited by Pronk; 30-06-2008 at 13:42. |
|
|
|