![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Optrekken ..
Men next trekt goed op wanneer ik hem juist start, en vertrek, maar stopt met trekken als ie wat warm heeft..
En soms in het begin trekt hij in schokken, Iemand die weet hoe ik hem kan blijven laten trekken, en meer kan laten trekken .. Bedankt ^^ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#7 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
maar kheb naar garage geweest, die brommers doet enzo, en hij raade een 94 aan, met mijn uitlaat enzo, moet die 94 er nog op doen, morgen, klaat dan wel iets weten |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
Hallo
Ik heb een vraag ik ben een crossscooter aan het bouwen van een puch typhoon, ik zou willen dat hij snel op trekt welke uitlaat atviseren jullie. niet te duur hoor tussen 100 en 200 euro. ps. ik heb een dodemans koort maar hoe sluit je dat aan waar moet dat op aangesloten worden. alvastbedankt. |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|