![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
peugeot Zenith
Hallo,
Ik heb voor het rijden op de weg naar school een Honda r8x-x maar wou toch een scooter om aan te sleutelen en mee te racen. Dus heb ik vandaag een peugeot Zenith gekocht. Kon ik goedkoop krijgen (80 euro vanwege vele krassen op de kap en niet lopend.)gelijk even aan het lopen gekregen door hem beter af te stellen. Maar dan vraag ik me af, is deze scooter leuk voor mij om mee te beginnen voor tunen en opvoeren, of is deze scooter niks? Verder hoop ik natuurlijk een leuke tijd en wat hulp op dit forum, Erik. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
Jahoor staat hier wel goed volgens mij.
En ik weet niet in hoevere je hem wil opvoeren? Voor een leuke snelle straat scooter is peugeot niet minder geschikt dan anderen. Wil je er echt mee gaan sprinten of racen dan moet je er bij peugeot wel iets meer voor doen qua aanpassingen. Maar voor een leuke straat scooter voldoet een peugeot zeker wel. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Registered User
|
Als straat scooter heb ik al mijn Honda. met deze was in van plan hem op te voeren naar ongeveer 80, red ik denk ik wel met een nieuwe uitlaat en van de binnenkant wat prutsen. verder vooral de buitenkant mooi maken.
Kappen spuiten, wat polijstwerk en verder. Mischien een klein project? dan probeer ik hem door te verkopen en een betere scooter kopen voor sprints en races. |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|