![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Power1 (Hebo verstelbaar imitatie) koppeling
Nou heb ik laatst een power1 koppeling gekocht. dit is een imitatie op de hebo verstelbaar. Ik heb alleen geen idee hoe dit ding dan te verstellen is
. Kan iemand het uitleggen?mijn scooter: malaguti phantom AC (2005) (ik hoef geen antwoorden als: koop gewoon malossi) mvg, sam |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
het is wel zo dat deze koppelingen een stuk slechter zijn dan de hebo versies.
op de koppeling zitten 3 veren , op het uiteinde van elk van deze veren zit een plaatje die word vastgehouden door 2 kleine boutjes (die vaak bij het minste of geringste afbreken @ imit koppeling) , als je die iets los draait zit het plaatje los , nu zit er aan de andere kant van het segment een imbusboutje waarmee je het plaatje kan stellen. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Tags |
| hebo, malaguti, power, power1, verstelbaar |
| Thread Tools | |
|
|