![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Raar probleem
sinds kort, heb ik een raar probleem.
Als ik rij, lijkt het net alsof een stuk van mijn band eruit is waardoor ik een soort getik hoor alsof je over grote tegels rijd. dus: "doek, doek ,doek, doek" Je weet wel, alsof je over gleuven/spleten rijd. Ik heb me banden gechecked en er is niks aan de hand. Hoe sneller ik ga hoe langzamer het word, dus met grote tusse pauzes. Bij het optrekken hoor/voel ik het het meest, niet gelijk maar na ong 10-20 kmh. Ik heb echt alles goed vastgemaakt e.d. Niks komt tegen mijn banden aan oid. Nou vroeg ik me af, is het mijn vertanding? Wat zijn de symptonen van een versleten vertanding? Hij trekt gewoon normaal op en ik heb geen last van prestatie verlies oid. Alvast bedankt, Tolga |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|