![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
rijd niet lekker
yo
ik rijd met mina vertikaal heb nu als setup Top Performances 50cc ( gwone vervangingscillinder) power 1 vario 4,0gr rollen hebo koppeling blauwe trekveren (hebo) 17,5mm DO carb leovince ZX Gele malossi drukveer mijn probleem is : als ik vertrek , loopt men scooter mooi maar als je hoort dat de vario overneemt van de koppeling zakt men toerental enorm en rijd ik maar 40km/h Waneer ik een rode drukveer stak van een vriend was dit al een stuk beter , maar nog niet perfect, Maar ik vind een rode drukveer belachelijk hoog op een 50cc ![]() hoewel men maat er wel goed mee rijd op zen 50cc met enkel een technigas ![]() ![]() vanavond probeer ik eens wat lichtere gewichten voor meer toeren maar als iemand nog suggesties heeft laat maar weten aub ![]() Grtz __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|