![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
viper26
|
SR viper afstellen
Hallo daar,
Ik heb hier een viper staan die moet worden afgesteld. Alles is vervangen (rolletjes, membraam,spruitstuk, zuiger, zuigerveren,bougie.) Maar ik krijg het niet voor elkaar. Wie kan me helpen. het probleem: Boven een bepaalde toeren/snelheid blijft me "gas" hangen. Erg vervelend. ik kom er niet meer uit, wat moet ik doen. Groet Viper26 |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Registered User
|
heb soortgelijk probleem ook meegemaakt na ergens slechte benzine getankt te hebben.
er was toen iets mis met de carb. deze zuivergemaakt en slechte benzine uit de tank gehaald. hij ging weer goed de eerste +-40km. na 40km begon het weer erger en erger te worden. (dit heb ik meerdere keren moeten doen op enkele weken tijd) ik moest méér gas geven om mijn snelheid te kunnen houden + als ik me gas losliet dan bleef die nog lekker een second of 5 doorrijden tenzij ik al eerder in de remmen ging en de gasklep bleef zéker niet hangen.(5X nagekeken) bij mij was een nieuwe carb de oplossing. dus als je probleem zowat gelijk is als mijn probleem maak de carb eens zuiver, gaat ie terug goed probeer er dan mee verder te rijden en kijk wat hij doet. komt het probleem niet meer terug dan heb je geluk. ps apriliaracer zijn tips ook zéker een nakijken voor je de carb uit elkaar schroeft(!!). |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Tags |
| afstellen, gas, reviseren |
| Thread Tools | |
|
|