![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
welke setup raden jullie aan
hallo
ik heb even een vraagje ik wil een leuke setup rond 11 pk op mijn aerox halen wie kan mij helpen ik zit te tweifelen tussen een: Motoforce racing RPM / DR 70 RPM yasuni c16 / yasuni R power one krukas mallosi overange 19 mm delorto stage 6 koppeling stage 6 wing bel carbonne menbraan plaatjes als jullie weten wat de goeie setup is laat het me weten alvast bedankt iedereen |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Registered User
|
welke setup raden jullie aan
hallo
ik heb even een vraagje ik wil een leuke setup rond 11 pk op mijn aerox halen wie kan mij helpen ik zit te tweifelen tussen een: Motoforce racing RPM / DR 70 RPM / stage 6 street yasuni c16 / yasuni R power one krukas mallosi overange 19 mm delorto stage 6 koppeling stage 6 wing bel carbonne menbraan plaatjes als jullie weten wat de goeie setup is laat het me weten alvast bedankt iedereen[/quote] |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
ScaR ?
|
Dr70
Yasuni R / gianelli Shot Rito / power1 as dellorto 17.5mm power1 vario standaard koppeling of indien nodig hebo verstelbaar GEEN overrange kopen aangezien dit pure geldverspilling is op zo'n setup. Als je het ding goed afsteld loopt hij net zo mooi. Kun je het geld imo beter in een andere vertanding steken ( Bereik je nl veel meer mee ) 17.5 is groot genoeg op deze setup, 19mm merk je niks van behalve dat je meer benzine gebruikt. Standaard koppeling is vaak ook nog goed te gebruiken op zo'n setup, als je hem daarmee echt niet afgesteld krijgt een hebo verstelbaar oid kopen, aangezien malossi toch alweer een stuk duurder is. ( verschil is imo niet merkbaar op zo'n setup. ) __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|