![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Saving for Ducati848
|
XENA GEZAMELIJKE INKOOP ACTIE
Beste allemaal,
Zelf ben ik nieuw op dit forum maar ik ben erop geattendeerd door BAS. Helaas op dit moment even scooterloos maar daar komt zeker verandering in. Wat ik wel alvast wil is een XENA slot met ingebouwd alarm aanschaffen en daarom heb ik eens geďnformeerd bij de firma So-Secure en heb een ludieke actie met hun kunnen samenstellen. Met de goedkeuring van Bas mocht ik hem hier ook aan jullie voorstellen. Gezamelijke inkoopactie op het hele assortiment.![]() Per 10 deelnemers 5% korting op de adviesverkoopprijs tot een maximum van 40% korting. Ultimate voorbeeld: vanaf 80 deelnemers is er een korting van 40% Neem je dan het XE15 (ART4) slot met een adviesverkoopprijs van € 85,- Dan kost dit nog maar € 51,- per stuk. Bas en ik zelf bestellen in ieder geval ! Op www.so-secure.nl kun je het assortiment terugvinden. Bestellingen kun je hieronder plaatsen of naar me mailen, waarna ik ze zal verzamelen en jullie tussentijds van updates zal voorzien. Stuur of plaats dan een bericht met 1. Je bestelling 2. Je adres 3. Je verzendvoorkeur (zie onderstaand) - A>vooruitbetaling NL = 6,75 verzendkosten - B>vooruitbetaling overige landen = 9,65 verzendkosten - C>Rembours NL = 15,11 verzendkosten Actie is geldig tot 01-05-2009 Zodra dan bekend is hoeveel deelnemers en korting we hebben krijgt iedereen van mij een mail om over gaan tot betaling. (betaling aan So-Secure). Je krijgt dan het slot thuis gestuurd inclusief een factuur. Kom op mensen ik wil wel de maximale korting ! |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Registered User
|
Och jezus. Nog meer van dat soort kabaal dingen, je wil niet weten hoe veel er hier op school af gaan als je er alleen nog maar langs loopt. Denk ook niet dat er veel mensen 50+ euro over hebben voor een slot... toch succes. (Denk overigens niet dat dit het goede forum deel is)
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Saving for Ducati848
|
Quote:
Volgens mij werken ze prima hoor, en mocht hij toch spontaan afgaan ofzo kon je hem resetten las ik in de FAQ's en anders gelijk mail naar So-Secure zou ik zeggen. Met die 50 euro heb je natuurlijk gelijk 1 van de duurste sloten. Je hebt ook bijvoorbeeld een X2 (zonder alarm) voor 35 euro en met 40% korting is dat 21 euro voor een ART4 slot !! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
speed 7t sonic
|
volgens mij kon je ook de gevoeligheid instellen dus dan zal het wel meevallen met het afgaan. Maatje van me het ook zo een slot en hem niet hel gevoelig afgesteld. En dat werkte perfect, toen er een x van die stoere mannen aan zijn scooter zaten ging het af maar het ging niet af als jej scooter er naast starte.
Leuk dat jullie zo een actie houden, beetje denken aan de mede mens stel ik altijd op prijs. Ik heb alleen geen slot nodig. Toch succes. __________________ |
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Saving for Ducati848
|
Hoi allen,
Hierbij een update van het kortingspercentage ! Het kortingspercentage is op dit moment 25% !!!! En we hebben een verlenging gekregen en een nieuwe deadline gekregen. (omdat ik helaas tussentijds geen tijd had om jullie van updates te voorzien en dat het leek dat de actie daardoor niet echt op gang was gekomen.) Nieuwe deadline = 1-6-2009 Huidig kortingspercentage = 25% Dus je heb nu al bijvoorbeeld een X2 remschijfslot (incl.ART4 keurmerk) van €35,- voor € 26,25 euro of een XN15 remschijfslot met alarm (incl. ART4 keurmerk) van €90,- voor slechts € 67,50 Blijf mailen mensen want 40% moet haalbaar zijn. |
|
|
|
| Bookmarks |
| Tags |
| actie, alarm, art, slot, xena |
| Thread Tools | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.scooterforum.net/forum/f109/xena-gezamelijke-inkoop-actie-170587/
|
||||
| Posted By | For | Type | Date | |
| Similar websites to - http://www.cnczone.nl/viewtopic.php?f=5&t=1243 - results by similar-site.com | This thread | Refback | 15-11-2009 15:12 | |