![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Motorisch, tuning en onderdelen Een vraag over je scooter motorblok? Of over een bepaald onderdeel? Stel hem hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
yamaha neos
hallo
ik heb een yamaha neos van 1997 en heeft al een tijdje stil gestaan maar ik dacht van ik ga nog eens een toertje doen en wil hem starten elektrich ging niet (accu was vol) heb gekickt maar hielp niets heb bijna alles nagekeken somige zeggen dat de carb kapot is wat volgens mij niet het geval is .. hij krijgt benzine als ik aan het ander drampje zuig duz volgens mij is die aanzuiger kapot ofzo weet hier iemand meer van .. ![]() alvast bedankt jonas ! je mag me altijd tips geven .. ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Registered User
|
Wel nieuwe benzine in gemikt?
Wat oudere benzine wil meestal niet ontbranden. Heb ik wel vaker wanneer ik een 2dehands tomosje koopt. Altijd eerst even de tank leeghalen dan carb eraf en goed schoonmaken. Dan verse benzine erin en proberen te starten. Werkt dat niet check dan ook effe je bougie/of doe dat als eerste ![]() |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Julezrulez
|
ik had preccies hetzelfde probleem. Van een vriend van me een neo's gekregen en liep heeeel slecht. Dag erna startte niet meer na een klein eindje rijden. Na lang kicken en een nieuwe bougie erin en hij liep stationair goed, maar hij rijd nogsteeds klote... duurt echt 10 secoonden voordattie op 5 km/h zit, en trekt daarna langzaam door tot 50
![]() |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
dat hij daar valse lucht zuigt en daarom dat hij niet wil starten miss .. |