![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Elektro forum Verdwaald in je kabelboom van je scooter? Problemen met je verlichting? Stel je vraag hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Accu opladers
Ik was aan het zoeken naar een oplader voor mijn accu, want mijn normale lader vind ik maar hopeloos. Dus ik op zoek naar een druppel lader
![]() Nou is mijn accu 12v / 1.2 Ah, maar wat nou als je een oplader hebt waar bij staat dat die voor 12V / 2 Ah is bijvoorbeeld? __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
SENIOR USER
|
Wil je een goede acculader voor je scooter, dan moet je in een motorzaak de optimate II of III halen.
ideaal ![]() zit ook een stekker bij die je gewoon aan je accu kunt maken. dan kan je hem snel vast en los klikken zonder kappen weg te hoeven halen. __________________ Last edited by FRANQ; 08-09-2008 at 11:58. |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|