![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Elektro forum Verdwaald in je kabelboom van je scooter? Problemen met je verlichting? Stel je vraag hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
angel eyes sr
hoe moet je de angel eyes aansluiten dat deze pas gaan branden zodra je scooter draaid. en dan heb ik het over het gewone licht en niet over de blauwe cirkel eropmheen???
http://www.apriliadreams.co.uk/Daz%2...gel%20eyes.jpg het gaat om deze koplamp |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
mja , waarom zou je m uit willen doen
![]() gewoon aansluiten zoals op het schema ? verder heb je + en - , dus 1 plus voor groot licht en 1 voor klein als dat erop zit , en 1 massa , zo simpel is het. en als je de scooter aan de loopt maakt kun je zo met een multimeter of spanningszoeker meten waar wel en niet stroom op staat , simpel dus. __________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Registered User
|
heb em nu net vervangen ging overal net tussendoor alleen nu zit ik met de kabels heb me min op de zwarte kabel van de koplamp aangesloten en dan de plus op de laatste 2 kabels groot en dimlicht. alleen werkt het grootlicht nu niet :S hoe kan dat komen
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|