![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Elektro forum Verdwaald in je kabelboom van je scooter? Problemen met je verlichting? Stel je vraag hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
derbi senda sm x-treme met tnt knipperlicht:S HELP!!
hej allemaal
ik heb voor mijn derbi senda een kappenset gekocht van tnt en een universeel achterlicht met knipperlichten ingebouwd... maar nou heb ik er 2 dagen mee gereden en de knipperlichten achter waren eraf gegaan ze hingen alleen nog maar aan een draadje:S:S en ik had ze ook geprobeerd aan te sluite maar ze deden alle 4 tegelijk als ik naar links of rechts aandeed..:S:S ik kreeg er ook een blokje met 3 draden bij een gele een rode en een zwarte maar geen handleiding of niks en ik weet niet waar ik die aan moet sluiten ik heb vanalles geprobeerd zonder succes... ![]() help me alstublieft.... |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
| Bookmarks |
| Tags |
| derbi senda sm x-treme |
| Thread Tools | |
|
|