![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Elektro forum Verdwaald in je kabelboom van je scooter? Problemen met je verlichting? Stel je vraag hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Electronica problemen
hee,
ik heb wat problemen met me electronica.. het gaat over een speedfight 1.. de knipperlichten doen het niet, de claxon niet, me remlicht werkt ook niet.. Ik heb er net een nieuwe accu inzitten..kan het daar aan liggen? want doen ik hem net erin had, hoorde je de electrische start wel en deden de achter knipperlichten het.. kort daarna werkte niets meer. electrische start is overigens niet erg, ik gebruik kick start. Groeten, ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Heb de boxen wel al:
|
Pff weer al zo'n Speedfight met elektra problemen...
Die paar dingen die je opnoemt zitten bijna allemaal vast aan een relais. Klein zwart blokje tussen je kabels, hij zit meestal achter het dashboard. Heeft die Accu een normaal aantal Ampere? Anders ligt 't daar miss aan. Ga anders even je kabelboom na en kijk of je miss niet een kabelbreuk hebt oid. Grtz Menno |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Heb de boxen wel al:
|
Quote:
Tip: laat de kabels niet alleen langs de schakelaar gaan maar ook langs je contact slot. Op die manier kan niemand zonder jou sleutel je lichtjes aan doen. ![]() Wat je volgende keer wel beter kan doen is een eigen topic maken met die vraag, want nu doe je het bij een ander, dat betekend: off topic. Vinden de mod's niet super ![]() |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|