![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Elektro forum Verdwaald in je kabelboom van je scooter? Problemen met je verlichting? Stel je vraag hier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
super member
|
kabelboom verwijderen senda
Ik heb hier een senda "2001" , zonder kabelboom.
Maar ik heb geen vonk met orginele ontsteking. Van de ontsteking lopen 3 draden naar me bobine/cdi Wit rood en groen waarvan aan die groene een vertakking zit Op me bobine zelf zit een groene draad waar moet die naar toe Hoe moet ik dit aansluiten iemand? Mvg sander __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
mja , waar zijn dan je draden gebleven?
maargoed , je bent de draden nodig uit de onsteking , en er zit een stopzetter op , 1 draad dus , dus moeilijk kan het niet zijn.. de rest sluit je als het goed is aan op de bobine. heb je al een kabelschema gevonden? daar kun je op zien wat je nodig bent. wat wil je eigenlijk met een std onsteking maar geen kabelboom? waarom niet gewoon een kabelboom kopen? __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|