Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > Scooters > 4 Takt en Injectie Scooter Tuning

4 Takt en Injectie Scooter Tuning Het opvoeren van je 4-takt en injectie scooter

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 27-02-2008, 16:49   #1 (permalink)
Registered User

CPI Hussar, Keeway focus of F-Act opvoeren

hallo allemaal,

voor de gene die een CPI Hussar, Keeway Focus of Keeway F-Act willen opvoeren richting de 60 zie hieronder:

-vario ring eruit.
-grotere sproeier (60).
-andere rollertjes.

ik hed dat zelf gedaan met mn keeway focus, hij rijd nu 75 op mijn teller maar dat is bullshit, t zal rond de 60-65 zijn.

als je m erna nog wat harder wil later lopen:
-andere uitlaat (ik had zelf eerst een mega ding van keeway eronder hangen, heb een terugloop van keeway zelf gekocht. daar het dode buisje dichtgeknepen en vastgelast en alle proppen eruit gehaald).
-nog iets grotere sproeier erin (heb er een 84 ingehad, dit is goed als je je luchfilterbegrenzer eruit haald).

hij trekt een stuk beter en rijd rond de 65-70.

k moet wel erbij zeggen dat als je een spoeier 84 erin heb zitten en je je luchtfilterbegrenzer eruit heb gehaald hij langzaam wat slechter gaat lopen! een oplossing is misschien een iets kleinere sproeier (zelf nog niet geprobeerd).

gr kevin
kevin_vermeulen is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 03-07-2009, 14:57   #2 (permalink)
Registered User

-vario ring eruit.
-grotere sproeier (60).
-andere rollertjes.

ik hed dat zelf gedaan met mn keeway focus, hij rijd nu 75 op mijn teller maar dat is bullshit, t zal rond de 60-65 zijn.

-andere uitlaat (ik had zelf eerst een mega ding van keeway eronder hangen, heb een terugloop van keeway zelf gekocht. daar het dode buisje dichtgeknepen en vastgelast en alle proppen eruit gehaald).
-nog iets grotere sproeier erin (heb er een 84 ingehad, dit is goed als je je luchfilterbegrenzer eruit haald).

Ik heb de standaard sproeier en rollen, heb ik nog garantie als ik deze vervang en ga ik daarmee harder lopen en sneller optrekken ik rij nu 63 km/h ik heb keeway's terugloper en zitten er meerdere proppen in kun je vertellen waar want ik heb er volgens mij maar 1 uit( heeft de dealer gedaan)

alvast bedankt laat alsjeblieft iets weten
niekolas is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2009, 15:41   #3 (permalink)
Registered User

p.s. luchtfilter ontgrenzen was niet zo slim want dan verbruikt ie alleen maar meer benzine
Old 06-07-2009, 11:25   #4 (permalink)
EMBY ft RST #4

Fouad#4's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
Originally Posted by niekolas View Post
-vario ring eruit.
-grotere sproeier (60).
-andere rollertjes.

Ik heb de standaard sproeier en rollen, heb ik nog garantie als ik deze vervang en ga ik daarmee harder lopen en sneller optrekken ik rij nu 63 km/h ik heb keeway's terugloper en zitten er meerdere proppen in kun je vertellen waar want ik heb er volgens mij maar 1 uit( heeft de dealer gedaan)

alvast bedankt laat alsjeblieft iets weten
Zover ik weet vervalt je garantie zodra je zelf eraan begint te sleutelen. Althans op de werkzaamheden die je zelf verricht, kun je zowieso geen garantie verwachten want je hebt het dan immers zelf gedaan. En geen erkende dealer. ( te hard lopen mag sowieso niet)

Gr

6.36 @ 150 meter,#4 @ 2009,
EPC/RST
Fouad#4 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2009, 13:20   #5 (permalink)
Livin' Loud

spNk's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Als ik me niet vergis gaat het hier gewoon over 2 takt scooters hoor?
En bij het verwijderen van de vario ring hoef je geen grotere sproeier te monteren.
spNk is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2009, 15:34   #6 (permalink)
Registered User

Quote:
Originally Posted by spNk View Post
Als ik me niet vergis gaat het hier gewoon over 2 takt scooters hoor?
En bij het verwijderen van de vario ring hoef je geen grotere sproeier te monteren.
klopt lees eerst het verhaal van kevin_ vermeulen is hij zegt dat hij met een andere sproeier harder ging rijde maar zover ik weet kan da helemaal niet
Old 09-07-2009, 00:26   #7 (permalink)
Livin' Loud

spNk's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Ja tenzij hij geleverd word met een te arm mengsel, maar dat lijkt me ERG stug aangezien de scooter dan waarschijnlijk kapot loopt.
spNk is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Bookmarks

Quick reply disabled, Attention: Last reply in this thread was more than 1 Year ago, if you still want to reply, click reply or make a new topic

Thread Tools

Posting Rules