![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| 4 Takt en Injectie Scooter Tuning Het opvoeren van je 4-takt en injectie scooter |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Do I make U horny ?
|
Peugeot Tuning
Omdat ik veel vragen krijg over Peusjo tuning het verhaal nog 1 keer.
Let Op ! Dit is een van de belangrijkste dingen waar je op moet letten bij tuning van een Peugeot carter. (Er zijn nog veel meer dingen die je kan veranderen) FOTO 1 -De 2 inlaat kanalen van een peugeot zijn orgineel heel klein, dus moet je die vergroten. (ga niet te h00g want anders wordt het brugetje te dun) -Aan de 2 wanden van het inlaat kanaal (1 en 3) zit een rand, deze rand moet je met een frees afvlakken. -De spijl (nr.2) die tussen de kanalen zit moet ook worden bij gewerkt. (NOOIT WEG HALEN) Je moet de spijl aan de kopse kanten rond maken. FOTO 2 -De punten waar de pijl bij staat zijn ook belangrijk, om de Flow naar je inlaat kanalen van je cylinder wat soepeler te laten lopen. Je moet de rand veranderen in een soort helling. (niet de rand er afhalen) (een soort helling van maken, kijk naar de foto) (zoals de streepjes lopen) FOTO 3 -Waar het pijltje staan, daar zit ook nog een randje en deze moet er natuurlijk uit. FOTO 4 -Kijk zoals hier is gedaan. Nou, de frees er in !!!!! ![]() __________________ Last edited by Makker; 26-01-2005 at 17:33. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#8 (permalink) |
|
Banned
|
tunen!!!!
he gasten ik ga van de week ook mijn peugeot cartertje splitsen maar als ik zo naar de foto's kijk zie ik zo al nog veel meer dingen die je bij kan werken
ik zal mijn visie over het carter wel erop zetten zodra ik mijn scanner weer aan de praat heb maar wel tof dat het er bij staat want de meeste mensen kraken peugeot zo af PEUGEOT RULES!!!! |
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Re: tunen!!!!
Quote:
En ga eerst een leren tunen!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Fuck me I'm rich
|
eej kan je de foto's ff online zetten of ik kan ze anders ook wel ff online gooien, meel de foto's dan maar naar [ geerards@iae.nl ]
bvd |
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Guest
|
Ja, graag nog ff de foto's erbij.
Ik kan de foto's ook posten. Naar: FWesten1@hotmail.com sturen dan aub Bedankt alvast! |
|
|
#13 (permalink) | |
|
Fuck me I'm rich
|
Quote:
en dUh dat je de foto's nu kan posten, nu kan je images attachen, toen nog niet.... ![]() |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
de RAAF
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Registered User
|
ben ik nou zo blind of???? waar staan die foto's nou?
![]() ken iemand ze anders ff mailen? dkemenade@hotmail.com alvast bedankt |
|
|
|
|
#29 (permalink) |
|
Registered User
|
waar blijven de foto's ??? kan iemand ze anders ff doorsturen naar mij?? fjvdm@hotmail.com thnx alvast...
|
|
|