![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| 4 Takt en Injectie Scooter Tuning Het opvoeren van je 4-takt en injectie scooter |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) | |
|
.:SPEEDfight 2:.
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#93 (permalink) |
|
Registered User
|
zou je ze mij ook ff kunnen mailen@ sc_retard10@hotmail.com bvd
__________________ |
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
Full Member
|
hey kan ff iemand die foto's doorsturen wil dart wel eens zien
heb namelijk men carters toch uiteen liggen... Prodigys_144@hotmail.com __________________ |
|
|
|
|
#96 (permalink) |
|
Speedfight 17+pk
|
Ik heb mijn peugeot carters ook getuned, al lang gelede, de inlaat is nu erg groot geworde
, en wat andere kleine dinge aangepast. mar ik heb ooit ook iets gezien over het opvullen van peugeot carters voor carterdruk. vooral bij het stuk waar normaal je oliepomp zit (is bij mij weg) dus daar is dan een grote open ruimte, die heb ik helemaal opgevuld met kneedbaar metaal. ik weet niet zeker of dit nu egt in vermoge heeft gescheelt, maar ik denk het weldit stuk ongebruikte ruimte zit tussen je lager en keering, dus het zal tog wel schelen lijkt mij. zie hier een foto van mij carterhelft: http://static.scooter-freaks.nl/fotos/23474_6.jpg |
|
|
|
|
#97 (permalink) |
|
Full Member
|
ja ik heb voor de rest ook een gewoon setup. een polini ciliinder met een DR -zuiger enz... heb nu dus men inlaat poortenbij membraam ook bijgevijld ... dusja
echt een goeie zaak, zou het aanraden voor iedereen zeker als je toch de moter uiteen hebt liggen... kan iemand die foto's es sturen A.U.B. MVG prodigys_144@hotmail.com __________________ Last edited by Prodigys_144; 15-07-2006 at 21:32. |
|
|
|
|
#99 (permalink) |
|
Registered User
|
HULP GEVRAAGD SPEEDFIGHT 2
Heb een speedfight 2 gekocht voor mijn dochter, wou hem iets harder laten lopen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt, wie kan mij info verstrekken wat ik moet doen, heb inmiddels al een terugloopuitlaat gekocht (nieuw) het buisje eruitgehaald, de varioring is al verwijderd, een racefilter geplaatst, en nog loopt hij met pijn en moeite 50!! Wat kan er mis zijn??? Hij hoet maar rond de 65 te lopen.
|
|
|
|
|
#101 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Racefilter eraf, ff kijken of je sproeier ook vervangen moet worden... Rolletje aanpassen. |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
Sowieso de twee basis spoelers van een cilinder voor een fox/wallaroo komen overheen met het carter, wellicht komt de boosterpoort niet helemaal overheen, maar niks om in jouw geval zorgen over te maken.
En gietijzer slijt niet zo snel, ik zou geen aluminium cilinder voor dagelijks gebruik nemen. behoorlijk oud topic, maargoed maakt opzich niet zoveel uit. |
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Registered User
|
zeg, zou er iemand van jullie die foto's is willen doorsturen naar mij via email?
emailadres -> frederikvanbeek@hotmail.com bedankt op voorhand ![]() |
|
|
|
|
#106 (permalink) |
|
Registered User
|
Eey Ik heb een peugeot jetforce c tech ik wou laatst de vario schijf uit mijn vario verwijderen maar tot mij grote verbasing kwam ik er achter dat die er helemaal niet inzat ? iemand een idee hoe dat kan hij loopt 55 door wat aanpasingen aan de uitlaat.
alvast |
|
|
|
|
#109 (permalink) | |
|
Registered User
|
haha
![]() Quote:
|