![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| 4 Takt en Injectie Scooter Tuning Het opvoeren van je 4-takt en injectie scooter |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Yamaha Neo's
|
Vespa LX50 4-takt sneller laten trekken
Heej,
Hoe laat ik een Vespa LX50 4-takt sneller trekken, zonder de top al te veel omhoog te laten gaan? Hij rijd nu ongeveer 50-55 km/h op de teller, en de top moet op de rollerbank onder het maximum blijven. Hijs verder nog helemaal standaard. thnx alvast __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Revolution70
|
Een goede mja die is er niet voor piaggio 4t.
Alleen die rommel van Polini en Malossi, die dingen kosten rond de 180 euro voor een kale cylinder (zonder kop dus alleen cylinder en zuiger). Ik zeg rommel omdat het technisch echt helemaal niets voorstelt, 80 euro was een betere prijs. __________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
race banaan
|
met je cdi merk je nix met optrekken ,
alleen je snelheid gaat er op voor uit en dit is ook bij elke scoot verschillend bij de 1 loopt het misschien 65@teller en bij de andere 80@teller heb het allebij over een zip dus lijkt me dat de tellers wel overheen komen |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|