![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#301 (permalink) |
|
Registered User
|
aangezien er nergens een topic is waar je photoshop requests kan doen, plaats ik het maar hier.
zou iemand voor mij bij deze schoen hetzelfde doen als wat er bij die auto's is gedaan op het volgende plaatje? en dan graag 1x in het zwart zoals op het voorbeeld plaatje en 1x in het wit... het is voor een school opdracht dus als iemand dit voor mij zo snel mogelijk zou willen doen a.u.b. ![]() ![]() Last edited by NiQueZz; 27-02-2008 at 17:23. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#302 (permalink) |
|
GONE !!
|
Doe dat even fijn hier .
Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2 en verwijder je foto`s aub even , want je verpest de layout. bedankt |
|
|
|
|
#303 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Foto's zijn imo een beetje vaal, denk dat ze sterker uitkomen als je zowiezo het contrast omhoog gooid. (gewoon ff proberen)
De lasers zijn erg sterk in beeld en ik denk dat je dmv een paar kleine ingrepen het beeld ook wat sterker kan maken. En ja ik zit achter een goed beeldscherm een goed gekallibreerde Lacie elektron22blueIV ![]() __________________ |
|
|
|
|
#306 (permalink) | ||
|
Registered User
|
Quote:
Quote:
![]() |
||
|
|
|
|
#310 (permalink) |
|
GONE !!
|
Denk je serieus dat ik op jou`n antwoord sta te wachten
Je weet niet eens hoe de fotos er nu uitzien en wat voor soort fotos ik maak op party. Laat jij maar eens wat zien ipv die fotos van die skyline, want je weet het he de auto is een verlengstuk van je ... |
|
|
|
|
#312 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#315 (permalink) |
|
GONE !!
|
Weet je wat :
Ik stop hier op het forum Ik ben het zat om elke x een grote bek te krijgen van mensen die zelf NIX laten zien, en gelijk zulke dingen zegen . Niemand die fotos zet in Fotocontest en alemaal hebben ze wat te zijken En die kanker shane met zun grote bek. ADIOOZ |
|
|
|
|
#317 (permalink) | |
|
BMW-Alpinweiss II
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#318 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Groot gelijk, doei hea! als je niet tegen kritiek kan word het weinig in de fotografie wereld voor jou.
Ik kan niks zeggen over shane zijn opmerking over dat ze jou niet betalen want ik heb nog nooit foto's van jou gezien. Maar weer foto's posten hier? __________________ |
|
|
|
|
#319 (permalink) | |
|
ik bedoel maar
|
Quote:
Keb net even een foto gemaakt van me nieuwe vest. De zwart wit compositie komt wel aardig uit vind ik ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#321 (permalink) |
|
ik bedoel maar
|
de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik wordt ook een dagje ouder
![]() Maar om misverstanden te voorkomen , dat is écht mijn vest én mijn foto. Kwaliteit ervan laat nog wat te wensen over , moest even snel wat schieten. Loserhond ; als ik t goed heb , had jij toch een 50mm vast objectief voor je Canon? Welke versie is dat? En kan je een klein beetje vertellen wat je kan verwachten van een dergelijke lens? Heb nu het standaard 18-55 objectief en een 18-200 tamron objectief Maar wil iets erbij waarmee je gewoon wat reeele snapshots kan maken. In een artikel had ik gelezen dat een 50mm aardig het menselijk oogbeeld weergeeft zegmaar. __________________ |
|
|
|
|
#324 (permalink) |
|
Ofniet dan..
|
Tsja, wat kan ik zeggen over die 50mm. Hij is sowieso onwijs lichtsterk met z'n 1.8f-getal en voor de prijs hoef je het ook al niet te laten. Ik geloof dat ik de II heb á €90.
Met een vaste brandpuntafstand ga je ook heel anders fotograferen. Daarnaast vind ik de DOF ook nog best mooi voor zo'n goedkope lens. __________________ |
|
|
|
|
#325 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Vorige week liep ik in 1 of ander natuurgebied met wat vrienden opzoek naar een geschikte plek voor een tekno feestje binnekort, toen de zon onderging
ff snel picje van gemaakt dus.. vond het wel een leuk beeld aangezien ik nooit landschap foto's maak. Ook het tegenlicht vind ik wel leuk zo.![]() Edit: zie nu pas dat de horizon een beetje scheef loopt ![]() __________________ |
|
|
|
|
#326 (permalink) | |
|
Easy Stuntin
|
Quote:
Mijn ervaring met de sigma 18-200 is ook beter als met de tamron hoor, de tamron maakte veel lawaai en voelde fragiel aan. Na een test met kleuren en zwart wit foto's afdrukken vond ik de sigma er ook beter uit komen. Blijft altijd wel een mening natuurlijk __________________ |
|
|
|