![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#541 (permalink) |
|
Oldskool membert
|
Even wat gratis reclame voor PaulB, voor dat geld is dit lensje absoluut een ragscherpe portretlens. Body is wel wat plastic fantastic, maargoed je kan niet alles hebben voor dat geld. Heb em nu een paar keer gebruikt in de studio en voor <100,- absolute topper.
Nog even wat slecht nieuws wat betreft mijn duurste lensje uit de collectie ![]() Ding maakte de laatste tijd al verdacht vage foto's, dus maar eens goed kijken wat er nou mee was, zie ik dit: ![]() Maar eens kijken of dat uberhaupt nog te fixen is... __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#548 (permalink) | |
|
Oldskool membert
|
Quote:
Heb ondertussen contact gehad met een reparateur in Den Haag, daar gaat het lensje heen.. Zal wel niet goedkoop zijn, maar altijd beter dan weer €500,- in een nieuwe lens steken. __________________ |
|
|
|
|
|
#551 (permalink) |
|
Skyline Euner
|
Hier onder wat pics die niet gemaakt zijn door mij, maar door een kennis. Nu gaf Sjoersd hier in het eigen auto al wat commentaar op, dat er eigenlijk maar 1 goed is. Wie kan me vertellen welke wel en niet goed is, en waarom? ik mijn ogen zijn ze allemaal best netjes!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niks tegen jou hoor Sjoerd, maar ik vraag het me gewoon af, en wil er zo vwel mogelijk van leren __________________ |
|
|
|
|
#553 (permalink) |
|
|
Lekker boeiend of een ander vind dat er maar één goed is. Ik vind 2 en 6 (zon mag van mij weg) de mooiste. Maar dat zegt niet dat de anderen slecht zijn. Afgezien van 3 en 4 (saaie compositie en geeft niet aan dat het een sportieve auto is, oninteressant stuk van de auto) vind ik het allen toppers. 7 is misschien te krap uitgesneden. Maar in deze vorm springt hij uit de foto.
Owja de foto's zijn wel kk gaar gecomprimeerd. Maar dat boeit niet voor dit forum. __________________ Last edited by Xander; 07-05-2008 at 18:49. |
|
|
|
|
#554 (permalink) |
|
vuole un
|
Nou ik wil per foto wel even mn kritiek geven. Kijk qua techniek zal het allemaal wel, ben geen expert daarin, wel valt me vaak een slechte compositie op. Die valt me bij al die fotos op, vandaar de kritiek.
Foto 1&2. Prima dus. 3. Naja leuk, maar slaat niet echt ergens op. Persoonlijk vind ik het ook storend dat je net een bestuurder ziet, focus dan wat meer op het voorscherm deel. 4. Dat lijkt mij voor zich spreken. 5. Verhouding vd auto is weg, te dichtbij genomen, verkeerde hoek etc. Kan opzich net, maar als je der op let, is het storend. Vind ik. 6. Compositie is leuk, wat storende details verder, foto veel te hoog en dichtbij genomen, scheef, verhouding vd auto is wederom weg. 7. Mwaoh... Front is te groot weer in verhouding met de rest, dus te dichtbij. Beetje scheef, verder wel mooi. Dit is dus geen technische onderbouwing over ISO waardes oid, maar meer over de composities. Ik zou het zelf heel anders aanpakken. Wat ik zelf echt supervette fotos vind (geen Skyline helaas ) zijn deze: http://forum.scooterforum.net/forum/...9-post680.html Vergelijk die maar eens qua compositie enzo met die van jouw auto.__________________ |
|
|
|
|
#556 (permalink) |
|
PotjeHous'n?
|
7 is naar mijn idee beter als 6, springt er meer uit, minder afleiding achtergrond, minder overbelicht op sommige plekken.
Nice shot met een paar flitsers. Maaar zo'n auto moet rijden beetje "saaie shots van overdag, saaie omgeving! Maar niet slecht ofzo. Mooie auto!__________________ |
|
|
|
|
#557 (permalink) |
|
BMW-Alpinweiss II
|
Ik vind het best aardige fotos
Had het zelf miss anders gedaan maar goed.1e foto is jammer dat die "brug" zo raar wazig is, en de rest niet echt... Verders ja.. compositie, wat kan je daar over zeggen.. Voor compositie zijn geen regels vind ik, alles wat afwijkend is noemt men toch kunst of niet? __________________ |
|
|
|
|
#559 (permalink) | |
|
..
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#560 (permalink) |
|
RSV Rrrrrrr
|
Mijn pa had nog een 30 jaar oude flitser liggen van zijn analoge Minolta spiegelreflex. Blijkt dat ding gewoon te werken op mijn camera.
Sunpak Auto24 is de flitser, geen idee of het wat is though. Ook ff een statiefje opgehaald dat nog bij mijn ouders lag. __________________ |
|
|
|
|
#569 |