![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#36 (permalink) |
|
Ofniet dan..
|
Haal dan even die fotolinks weg als je zonodig een quote moet gebruiken in een directe replypost.
@Blue_Rox_Twins, ik vind je foto's van de vorige pagina niet slecht...maar het is allemaal een beetje saai. Daarnaast denk ik dat de omzetting naar zwart wit nog wel wat beter kan, het blijft zo een beetje tam terwijl de locatie dit niet is. Je laatste post lijkt niet te werken. __________________ |
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
GONE !!
|
ja was er zelf ook wel erg blij mee
![]() en zo komen gewoon op een site ... van de crossbaan in heerde waar WK`s NK`s worden gerden en dan staan mijn fotos er tussen aleen mijn naam in de foto moet in de toekomst iets mooier hie rook een foto van mijn chick gemaakt gister ze wou een paar fotos ..... niet echt een klapper maar wel lief ![]() ![]() |
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
slaat kant noch wal
|
Een domme opmerking is het natuurlijk niet, je kan het er eventueel niet mee eens zijn. Het is wél zo dat jij nog niet alles uit jouw camera hebt gehaald en alle mogelijkheden hebt benut. Dit kan ik (kunnen wij) opmaken uit de door jou geposte foto's. Het is vanuit dat oogpunt gezien onnodig om een 'betere' camera aan te schaffen. Daardoor lijkt het of je er alleen maar mee wilt patsen in plaats van de techniek volledig te benutten.
__________________ |
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
GONE !!
|
julie kopen toch ook al die blingbling scooter shit ..... ga ik toch ook niet zeggen , als je een speed gaat kopen ,dat er ook nog genoeg uit die oude evo te halen is .......
ik heb mijn d70s voor 250 euro gekocht . hij ziet er als nieuw uit ... kijk eens wat ze kosten op marktplaats als ik er 400 ..500 euro voor kan krijgen en dan 300 bijleg heb ik een bijna nieuwe d200 ..... wie is er dan gek ?? |
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
GONE !!
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | ||
|
slaat kant noch wal
|
Quote:
![]() Quote:
__________________ |
||
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
[ SBO sprinter #86 ]
|
mensen mensen, ieder doet met zijn geld wat die wilt.
Vind het persoonlijk enkel vrij dom om elke week een nieuwe camera te kopen. Maarja, wie ben ik ![]() Ik loop al lang rond met mijn D80 en ben nu bezig met de aankoop van een D3, maar daarvoor nog een weekendje werken en die is er ![]() Maarja, we zien wel. Het zijn zij die foto's nemen die het maken he ![]() niet de mensen die erover praten ![]() grtz |
|
|
|
|
#55 (permalink) | |
|
Do the Dahmer!
|
Quote:
En je kan je eens gaan verdiepen in fotoshop ofzo.. __________________ |
|
|