![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#783 (permalink) |
|
Why so serious?
|
Ik heb vanmiddag een Canon EOS 400D gekocht met 18-55. Wat een mooi apparaat, nu nog foto's maken.
Heb hier ook nog twee andere lenzen een 28-105 en een 75-300. Die had mijn vader nog. Dus nu veel proberen, zal t.z.t. wel het e.e.a. posten. __________________ |
|
|
|
|
#791 (permalink) |
|
Rapido In Progress..
|
Paar fototjes van mijn kant.. Heb mijn d40 nu ong 2 weekjes..
.. Inmiddels ook mooie cameratas van me moeder gekregen hehe.. fototas alleen dan in t donkerblauw! http://www.crumpler.nl/?product=The_...oduct_line=571 pic's Ben benieuwd wat jullie van mijn fotokunsten vinden hahaLast edited by Weksel; 08-07-2008 at 20:37. |
|
|
|
|
#792 (permalink) |
|
Pilsje erbij?
|
Ik vind die 3e het leukst
(alleen jammer van die fiets en aan de rechterkant zou ik hem stukje bijsnijden, staat dat bord er niet half op)Bij de 2e stoort die lantaarnpaal best wel. 1e is vrij standaard, laatste 2 vind ik wat minder, beetje breezah eigenlijk ![]() __________________ |
|
|
|
|
#798 (permalink) |
|
100% T.K. Tuning
|
he,
Ik ben een beetje opzoek naar een spiegelreflex. Mijn broer heeft een Nikon D70S en daar kan ik wel goed mee omgaan, en ik ben een beetje opzoek naar iets gelijkwaardigs. Zelf heb ik een D40x op het ook en dat lijkt me wel wat. Ook zoek ik een extra lens erbij, maar voor een D40X heb je niet superveel lenzen. Ik had zelf een 75-300mm Macro lens op het oog, maar heb je voor een D40X ook een lens van 18-200 oid? Verder heb ik ook ngo gekeken naar een D60, maar dat is bijna gelijk aan een D40? Graag hoor ik jullie advies ![]() __________________ |
|
|
|
|
#799 (permalink) |
|
voorheen foxrider:P
|
Ik heb even gespeeld met mijn 400d, wat een opties etc, wordt toch maar een boek aanschaffen
![]() Foto's zijn erg mooi, hij schiet ook erg snel! Enkel moet ik er even goed voor gaan zitten hoe het werkt met iso/af etc snap er nog weinig van .Wat ik wel merk is dat ik bij sommige foto's veel ruis blijf houden, zowel als ik op auto schiet of op manueel. Zie foto 2 en daarna 3. Wat ik voorheen met me nikon coolpix altijd deed was in fotoshop auto levels, auto contrast en auto color. Foto 2 is zonder bewerking, foto 3 na auto contrast etc. Wat random pics (geen hoogstandjes ofzo )![]() Voor bewerking (op stand AV(? ) met iso 1600, belichting 6000k)![]() Na bewerking met photoshop (ruis )![]() Vensterbankpoes ![]() ![]() Macrotje ![]() Schilderij (helemaal uit positie, maar ging me even om kleurtjes) ![]() En nog een vraagje bij deze. Hij is superscherp als ik vol inzoom op de rode bloempjes zeg maar, maar het groen erachter is wat vager. Hoe kan je ervoor zorgen dat bijvoorbeeld de hele foto scherp is ipv 1 onderdeel en de rest niet? ![]() Alvast bedankt voor de tips ![]() __________________ |
|
|
|
|
#800 (permalink) | |
|
Was Pd-tuning
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#801 (permalink) |
|
100% T.K. Tuning
|
ik ben net langs verschillende fotowinkels gegaan, en ik ben met de volgende info weggeggaan.
een 18-200 lens verliest als je veel inzoomed, lichtsterkte. Maar kan je dit met de sluitertijd niet instellen dat je dit weer goed kan krijgen? een D60 is meer een camera voor de wa beginnende fotografeur. Met een D80 kan je later meer uitbreiden en hier zitten meer opties op. De D80 is hier nu dan ook met een 18-200mm lens en een accupack voor 999 in de aanbieding. Als ik een D60 met een 18-200mm lens bij de mediamarkt zou halen,ben ik ongeveer 900 euro kwijt. Welke zou ik volgens jullie dan toch moeten nemen? ik zit sterk aan de D80 te denken,maar misschien hebben jullie nog advies voor mij? let wel, ik ben geen beginnende in de fotografie, ik werk nu al een tijdje met een D70S groeten Bas ![]() __________________ |
|
|
|
|
#807 ( |