![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#821 (permalink) |
|
100% T.K. Tuning
|
Heb zojuist een D80 gekocht met een 18-200 lens en een accupack
voor 1099 was ik binnen en ben dr goed blij mee. Ding is echt ongeloofelijk ruim qua instellingen. Heel wat verder als de D70s van mn broer. denet toch nog ff wat foto's kunnen schieten, dit zijn de mooiste: ![]() ![]() Zondag ff flink verder oefenen en opties uittesten. Verder staat er op de lens zelf nog een optie, namelijk VR en die kan je aan en uitzetten. Weet iemand toevallig wat dat doet? __________________ |
|
|
|
|
#825 (permalink) |
|
NX speed slider
|
Vondt het wel een mooi foto dus , dacht maak er even een klein sjopje van.
![]() Ook een van me chika, foto is niet veel bijzonders, alleen vind hem onwijs hooge kwaliteit, gewoon een mooi plaatje. ![]() canon eos 40d 17-85 canon EF Metz flitser Ga denk 1 dezer dagen nog wel eens wat actie foto,s schieten. greets, youri Last edited by youri zoon; 16-07-2008 at 19:51. |
|
|
|
|
#827 (permalink) |
|
NX speed slider
|
u gaat niet door naar de volgende ronde
hahahHet rechste blikje is de orginele foto, daarop heb ik die andere geplakt. Houw bevoorbeeld iets rechts aan de boven kant van de blikje,s en je ziet dat het verschil minimaal is,( heel vaag) al vindt ik dit zelf wel wat extra geven aan de foto. Vindt het zelf wel een mooie en vaage foto. greets |
|
|
|
|
#828 (permalink) |
|
Banned
|
Ik heb mezelf ook nog een beetje spullen bijgekocht de laatste maanden. Aangezien ik eigenlijk geen GC toegang meer heb wil ik dit alsnog graag delen. (ik wil dus ook langs deze weg de mods vragen of ik tóch nog toegang mag tot het fotografie topic. Aangezien het nu ook me werk is zou ik dat wel heel lief vinden...
)![]() Te zien is: - Nikon D80 + Nikkor AF-S 18-70mm F3.5-4.5G DX IF-ED - Canon 400D + Canon EF 70-200mm F 2.8 L USM IS - Nikkor AF-G 10.5mm F 2.8 ED DX fisheye - (stukje manfrotto monopod + tilt kop) De D80 heb ik al lange tijd (érg tevreden over dat toestel. Helemaal nu ik er ook een Grip onder heb. Ligt érg lekker in de hand en schiet perfect) De 400D is er nog niet zo heel erg lang (half jaartje) en het tele-zoom objectief heb ik nu net een kleine week. Ook een verschrikkelijke leuke lens om mee te schieten. Heb verder nog een 50mm 1.8 voor de nikon, een 18-55mm (kitlens) voor de canon en een falcon eyes studio flits set. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met studio flitsers? ![]() De fisheye heb ik ook nog niet heel lang. Het is wel verschrikkelijk leuk schieten met die lens... ![]() (foto gaat gebruikt worden voor CD hoes) En iemand die jullie vast wel kennen... "Rapper Steen", bekend van de URBNN uitzending. Geschoten met de 70-200 IS lens. Last edited by BojT; 18-07-2008 at 21:03. |
|
|
|
|
#829 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Ik heb zelf de 10.5mm. Die geeft nog net iets meer vertekening in de omgeving. De 16mm heb ik ooit eens in bruikleen gehad, ongeveer het zelfde effect. (je zou misschien zelfs nog eens een converter kunnen proberen. Geen ervaring mee, maar de foto's die ik er van gezien heb waren nieteens heel slecht...) En @ Ralf, die 2.8 USM is inderdaad érg zwaar. (Tip, kleine monopod. Carbon + kleine kop, kost je een kleine 90 euro, maar gaat perfect.) |
|
|
|
|
|
#830 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Waarmee flits je? |
|
|
|
|
|
#838 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Ik heb even een vraagje:
Op X-Days en SBO Zoetermeer heb ik met mijn Nikon D40x - 55-200 Lens op de volgende stand geschoten: A - ISO 800 - 3.5 Diafragma. Maar weet iemand misschien wat andere standen waar mee ik mooi kan expirementeren, ik sta meestal bij de start dus ze staan meestal wel stil. Want had op SBO Zoetermeer ook wat anders geprobeert maar toen zijn 9 van de 10 foto's heel onscherp geworden en vaag Dit wil ik niet een 2e keer laten gebeuren..__________________ |
|
|