![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#66 (permalink) |
|
[ SBO sprinter #86 ]
|
Heb er verschillende, hangt af voor welke foto's dat het is.
Jullie mogen blij zijn dat het niet het logo is van de discotheken, zij vragen soms logo's over het gehele beeld! Btw: geld investeren in een net logo hoeft niet, ik heb zelf men logo ontworpen dus ja ![]() Ik drop dat hier ooit nog wel een keertje ![]() Maar nu weet je toch mijn reden al waarom dat ik deze eropzet. Natuurlijk is het ook een beetje om te zorgen dat het foto's kopieeren toch een beetje wordt tegengehouden ![]() grtz |
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
Registered User
|
ik ben net begonnen met foto grafie welk programma raden jullie mij aan om foto's te bewerken.
en welke gebruiken jullie zelf? Ik heb van een collega 1 of andere photoshop gekregen, die er zometeen maar even opzetten loop nu toch thuis. ik verklein de foto's nu met paint of met microsoft photo editor. Mvg Bauke |
|
|
|
|
#74 (permalink) | |
|
Sr
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#75 (permalink) |
|
GONE !!
|
photoshop cs3 gebruik ik voor het brushen / lichaam aan te passen met smudge en watermerk in fotos te maken
![]() ----------------------- picture project om meer licht in fotos aan te brengen en het verscherpen van foto ![]() ------------------ infraview om te resizen en bekijken ''mijn pa gebruikt acd is ook wel een toppertje ..'' |
|
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
GONE !!
|
Quote:
ik heb zelf engels en ik ben ook niet zoon ster daar in maar ja gewoon proberen |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
New guy in town...
|
http://forum.scooterforum.net/forum/2565468-post8.html
Erg vet hoor dit. Waar is dat? is dat in nederland? erg fasinerend dat soort plekjes. ik ben ook dol op ruines enz. __________________ |
|
|
|
|
#80 (permalink) | |
|
[ SBO sprinter #86 ]
|
Quote:
Deze foto's zijn genomen in de buurt van Mechelen (België) De andere foto's zijn genomen in Antwerpen haven en de kaaien. Grtz |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#89 (permalink) |
|
Elite User
|
Hey heb net een sigma 18-200 binnen voor mn D40 als vakantie lens. Alleen ik heb het idee dat het gebied tussen de 135 - 200 bijna niks toevoegd. De zoom is daar bijna nihil. Ik had hiervoor een nikon 55-200 VR lens die had daar niet echt last van.
__________________ |
|
|